בלוג ייעוץ עסקי ותמחור לעסקים וחברות עמותות בהתנדבות הפלטפורמה שמסייעת לאדם עם מוגבלות?

הפלטפורמה שמסייעת לאדם עם מוגבלות?

0 Comments


AAPD הוא ארגון ללא כוונת רווח, 501 (c) 3, התומך בזכויות משפטיות של אנשים עם מוגבלויות. היא עובדת עם קואליציות לאומיות בקמפיינים לא מפלגתיים לטיפול בנושאי נכות. הוא עוסק גם בתקשורת ובמועמדים בנושאי נכות. הארגון מנהל גם את קמפיין REV UP, העוסק במועמדים בקמפיינים לא מפלגתיים לטיפול בנושאי נכות. הארגון גם תומך בקיצוצי מס לביטוח רפואי ושירותים חיוניים אחרים.

חוק האמריקאים עם מוגבלויות, או תובע מחוזי, חוגג את יום השנה ה-29 שלו השנה. התובעת המחוזית עשתה דרך ארוכה ב-29 שנות קיומה, והשנה התובעת המחוזית רוצה להמשיך בהתקדמותה. עם זאת, קהילת הנכים צריכה להמשיך לחנך את מקבלי ההחלטות בנושאים המשפיעים על אנשים עם מוגבלויות. באופן ספציפי, עוזר התובע המחוזי מחפש לחנך מצביעים בנושאים חשובים להם. ADA גם מחפש לעסוק בתנועה גדולה יותר כדי לתמוך ADA.

ישנם מספר ארגונים ועמותות לדוגמא: שכולוטוב, עמותה לבעלי מוגבלויות הפועלים ליידע את הבוחרים בנושאי נכות. האגודה האמריקאית של אנשים עם מוגבלויות (באנגלית: American Association of People With Disability) היא אחת הקבוצות המבקשות מאנשים עם מוגבלויות לכתוב את הסנטורים שלהם ולעודד אותם לתמוך בתובע המחוזי. הם גם הכינו רשימה של אתרים שבהם תוכלו לגלות מה המועמדים הנוכחיים לנשיאות אמרו על בעיות נכות.

AAPD גם השיקה יוזמה חדשה בשם הקמפיין של REV UP. הקמפיין של REV UP עוסק בתקשורת בנושאי נכות ומבקש מהמועמדים לענות על שאלות הנוגעות לקהילת הנכים. הם גם דוחקים באנשים עם מוגבלויות להתערב על ידי יצירת קשר עם הסנטורים שלהם ומבקשים מהם לתמוך בתובע המחוזי.

לתובע המחוזי יש גם קטע באתר האינטרנט שלו המציג אתרים המציעים מידע הקשור לנכות. אתרים אלה הם מקומות נהדרים להתחיל את המחקר שלך. בנוסף, AAPD שולח שאלונים למועמדים כדי לקבל מושג טוב יותר על מה הם כל העניין. הארגון גם פתח בלוג בשם # CripTheVote. זהו בלוג לא מפלגתי שנועד לספק מידע חיוני לבחירות 2020 לנשיאות.

AAPD מבקשת גם מאנשים עם מוגבלויות לעמוד על זכויות האזרח. במיוחד, הם מבקשים מאנשים עם מוגבלויות לספר את הסיפור של עוזר התובע המחוזי. יש להם גם רשימה של אתרים שבהם אפשר למצוא מידע על יום השנה ה-29 של עוזר התובע המחוזי, ואיפה אפשר לברר יותר על עוזר התובע המחוזי.

בנוסף ל-ADA, האגודה האמריקאית של אנשים עם מוגבלויות תומכת גם בזכויות משפטיות של אנשים עם מוגבלויות. הם מבקשים מאנשים עם מוגבלויות לעצור את הקיצוצים במדיקייד, והם גם מבקשים מאנשים עם מוגבלויות לכתוב לסנטורים שלהם

בנוסף לכל המידע שיש לאגודה האמריקאית לאנשים עם מוגבלויות להציע, הם גם גינו בתוקף את החקיקה המגבילה זכות הצבעה לאנשים עם מוגבלויות. אם אתה אדם עם מוגבלות, עליך להקדיש זמן כדי לחנך את עצמך בנושאים השונים המשפיעים עליך ועל משפחתך.