התועלת שבטיפול בהגשמה עצמית

0 Comments


בין אם אתה מחפש קריירה שתעניק לך את החופש לחיות בתנאים שלך, או שאתה מחפש מערכת יחסים חדשה שתביא לך אושר והגשמה, טיפול בהגשמה עצמית יכול להיות אפשרות נהדרת. יש יתרונות רבים למרפאה, ואתה תהיה שמח שהקדשת את הזמן ללמוד על זה.

מהי הגשמה עצמית בכל מקרה?

בין אם אתם מקצוענים מנוסים או טירונים, רוב הסיכויים שנתקלתם במילה הגשמה עצמית החיפוש אחר הגשמה עצמית אינו אירוע חד פעמי אלא מסע מתמשך כדי לשפר את עצמך. הדרך הטובה ביותר להשיג את זה היא ללמוד על עצמך ועל האנשים סביבך. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לנהל שיחה עם איש מקצוע מוסמך לבריאות הנפש. הדבר יכול להוביל לחיים מספקים ובריאים יותר.

חשוב גם לציין שההגשמה העצמית אינה מיועדת לכולם. פעמים רבות הדרך הטובה ביותר לאושר כרוכה בהתגברות על מכשולים העומדים בדרכך להגיע לאן שאתה רוצה. כדי להגיע לשם, אתה צריך להיות פתוח לרעיונות ומוכן לעשות את המאמץ לעשות את הבחירות הנכונות. חשוב גם לזכור שההגשמה העצמית אינה זהה לאושר. הדרך לאושר אמיתי אינה קו ישר ויש דרכים רבות בדרך. זו הסיבה מדוע הגשמה עצמית אינה מדע מדויק. זהו תהליך מסובך שדורש הרבה סבלנות ומשמעת עצמית. דבר אחד שצריך לזכור הוא שאסור לך לחכות עד שאתה בכיר כדי לבקש עזרה.

החשיבות של הגשמה עצמית

אחרי שאמרתי את זה, מציאת הגשמה עצמית זה לא קל כמו שזה נשמע. זה לא רק המשימה נדושה של להבין אילו קריירות אתה אוהב ואילו אתה לא. המפתח הוא למצוא את השילוב הנכון של שליחויות שיהוו ברכה לבריאותך ולרווחתך. המקום הכי טוב להתחיל בו הוא לדבר עם איש מקצוע לבריאות הנפש. מטפל טוב יכול לספק הדרכה ואחריות שאתה צריך כדי להפוך את ההגשמה העצמית למציאות.

הגשמה עצמית היא לא הפעם היחידה שתמצא את עצמך במצב דביק. ייתכן שאתה נאבק כדי לקבל הכספים שלך על מנת, או לשמור על קשר עם ג 'ונס. מכשולים מסוג זה צפויים להתרחש, אך יש לנקוט בצעדים ולהוקיר אותם. יש צעדים שאתה יכול לנקוט כדי למזער את הכישלונות האלה, אבל סביר להניח שתזדקק לעזרה ממומחה כדי להשיג את המטרות שלך.

כמו בכל צעד גדול, זה הכי טוב להיות מוכן עם רשימה של פריטים לפעולה. בין אם אתה מחפש לצאת מהחוב, למצוא עבודה, או להקים משפחה, אתה צריך לעשות תכנית כדי להגיע לשם. אם תהיה לך מטרה ברורה, תוכל לתעדף את מטרותיך ולהישאר על המסלול. ‏

הגשמה עצמית בפסיכותרפיה על ־ אישית

מספר גורמים יכולים להקשות על מימוש עצמי בפסיכותרפיה טרנס-אישית. אחד הגורמים הוא שקשה לך לזהות את האני האמיתי שלך בהווה. גורם נוסף הוא שאולי היה לך קשה להתמודד עם קשיי העבר. חשוב גם להיות מציאותי במחשבותיך על המצבים בחייך.

מימוש עצמי בפסיכותרפיה על-אישית הוא תהליך שבו אדם מזהה ומבין את המשמעות האמיתית של חייו. תהליך זה מתואר פעמים רבות כמצב של התעלות. זה דורש תהליך צמיחה מתמשך.

אדם שמתממש בעצמו הוא בדרך כלל אדם עצמאי, עצמאי, בעל תושייה. הוא נוטה לפתח יחסים עמוקים עם אחרים. הם גם פועלים על ־ פי הדרכת לבם ופועלים על ־ פי ניסיונם האישי.

פסיכולוגיה על-אישית הייתה בחזית המחקר על מצבים לא רגילים של תודעה. לעתים קרובות הוא מכונה ”הכוח הרביעי” של הפסיכולוגיה.

הפסיכולוגיה הטרנס-אישית משתמשת במתודולוגיה המשלבת אלמנטים של פסיכולוגיה עכשווית ותובנות רוחניות. המטרה היא לעזור לאנשים להכיר בערכם האמיתי ולהגביר את הקשר הרוחני ביניהם. פסיכולוגיה בין ־ אישית יכולה לשמש לטיפול בדיכאון, בפוביות, בהתמכרויות ובבעיות רוחניות. היא גם עוזרת לאנשים לפתח דאגה רבה יותר ליצורים חיים אחרים.

פרטים נוספים בלינק המצורף: https://etual-k.com/%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%9C-%D7%91%D7%94%D7%92%D7%A9%D7%9E%D7%94-%D7%A2%D7%A6%D7%9E%D7%99%D7%AA/