בלוג ייעוץ עסקי ותמחור לעסקים וחברות שלטים לעסקים מדוע שלטים עסקיים נחשבים ככלים שיווקיים חיוניים?

מדוע שלטים עסקיים נחשבים ככלים שיווקיים חיוניים?

0 Comments

שלטים לעסק

שלטים עסקיים הם כלים שיווקיים חיוניים המעבירים מידע על החברה והמוצרים שלך, ובמקביל תורמים ליצירת זהות המותג.

שלטים יכולים לשמש למטרות אינפורמטיביות ודקורטיביות כאחד, עם אפשרויות רבות ושונות לבחירה. לפני בחירת סוג של שלט, שקול את הדרישות האישיות שלך.

מה הם שלטים לעסקים?

שלטים עסקיים הם כלים חיוניים לכל חברה, לא משנה גודלה או המגזר שלה. שלט מעוצב היטב יכול להעביר ביעילות את המסר שלך ללקוחות פוטנציאליים ולמשוך חדשים תוך הוספת אווירה של קלאסיביות לאווירה בתוך הממסד שלך.

אחד השלטים העסקיים הנפוצים ביותר הוא שלט ניאון מואר, אשר יכול להיות עשוי מחומרים שונים מוגדר או מואר פנים או מואר לאחור.

מכתבי ערוץ הם בחירה אידיאלית עבור עסקים המחפשים אסתטיקה מלוטשת ועכשווית. מעוצב מאקריליק או מתכת, אותיות ערוץ חתוכות בנפרד מאייתות את שם הארגון או הלוגו שלך בעומקים שונים.

שלט עסקי פופולרי נוסף המואר בחוץ הוא תיבת תאורה, הכוללת פאנל אטום המציג את ההודעה שלך. סוג זה של שלט יכול להיות מואר עם נורות לד בהירות או נורות פלורסנט לתאורה נוספת.

לבסוף, שלטי כיוון מספקים סיוע ללקוחות והולכי רגל המנווטים במתחם בו ממוקם העסק שלך. הם דרך יעילה למשוך יותר לקוחות תוך הקלה עליהם לאתר את הממסד שלך כשהם ממהרים או לא מכירים את מיקומו.

שלטים רגולטוריים, אשר לאכוף חוקים או תקנות, יכול להיות בחירה מצוינת עבור עסקים. הם עשויים להיות נדרשים על פי חוק, או יכולים להבטיח שהממסד שלך עומד בחוק האמריקאים עם מוגבלות (ada), המחייב את המתקנים לסמן בבירור גישה לנכים ושילוט ברייל.

למה כל בית עסק צריך שלט עסקי?

שלט עסקי הוא מרכיב בלתי נפרד משיווק החברה שלך. זה מטפח נאמנות למותג, עוזר לעצב את המוניטין של הממסד שלך ונותן לך יתרון תחרותי על פני המתחרים.

בנוסף, זוהי דרך יעילה למשוך לקוחות חדשים. מחקרים גילו כי 45% מהלקוחות הפוטנציאליים מוצאים חברה על סמך השלטים שלה.

לקבלת השפעה מרבית מהשלטים העסקיים שלך, קח עצות אלה ממומחי השילוט המסחרי של פויאנט:

צבעים וגופנים הם מרכיבים חיוניים בשילוט שלך. הם צריכים להיות קריאים עם ניגודיות גבוהה, וכדאי להימנע מבחירת שילובים המתנגשים בתוך או עם אלמנטים אחרים כגון מבנים ומותגים.

בעת הצגת לוגו או מידע חשוב אחר, בחר גופן גדול ונועז. גופנים מודגשים מקלים על הלקוחות לקרוא את השלטים שלך מכיוון שהם מציעים ניגודיות רבה יותר.

בעת בחירת השלטים העסקיים שלך, בחר בחומר שיכול לעמוד באלמנטים. עץ נבחר לעתים קרובות בשל כוחו ואריכות ימים.

נוריות הם פתרון חסכוני לעסקים על תקציב הדוק. הם בהירים יותר מאפשרויות תאורת שלטים אחרות ואינם משתמשים בכוח רב, מה שהופך אותם לקלים להתקנה בחללים שונים לשימושים שונים.

האם שלטים לעסקים עובדים?

שלטים עסקיים הם דרך מצוינת למשוך לקוחות ולהגדיל את תנועת הרגליים לחנות שלך. הם משמשים גם דרך מצוינת להתבלט מהמתחרים בכל הנוגע למיתוג העסק שלך.

שלטים מספקים ללקוחות מידע שימושי שהם יכולים להשתמש בו במהלך ביקורם, משם החברה ושעות הפעילות שלך ועד פרטי מוצר ספציפיים ומידע רלוונטי אחר. המפתח להפיכת שלט ליעיל הוא שמירה על תמציתיות וחד משמעית.

שלט מוצלח אמור להעביר את הפרטים החיוניים ביותר על העסק שלך בפחות מחמש שניות. אם זה לוקח יותר זמן לקרוא, לקוחות פוטנציאליים עשויים להיות פנו משם תוך לא מקבל את כל המידע הדרוש שהתקבל.

בעת עיצוב שלט עסקי, יש לקחת בחשבון מספר אלמנטים: נראות, בחירת צבע, בהירות/ניגודיות של צבעים, איכות גרפיקה/צילום, גודל טקסט ורכיבים אחרים. על ידי בחינת משתנים אלה בקפידה, אתה יכול להבטיח שהשלט שלך עובד ביעילות כדי למשוך לקוחות למפעל שלך.

לא משנה את גודל העסק או התאגיד שלך, בעל השלט הנכון יכול לעשות את כל ההבדל בין קבלת לקוחות ממך או ללכת לשכן שלך ברחוב. והחלק הכי טוב? אתה יכול לקבל אחד שנעשה במיוחד עבור הממסד שלך במחיר סביר מאוד!

לקריאה נוספת היכנסו: shlatim-b