בלוג ייעוץ עסקי ותמחור לעסקים וחברות ניקוי מצבות ניקוי מצבות – מדוע כדאי לשכור מקצוען

ניקוי מצבות – מדוע כדאי לשכור מקצוען

0 Comments

ניקוי מצבות

לא משנה אם זה להחזיר את היופי הקודם שלהם או פשוט להציג את הכתובות שוב, מצבות זקוקות לטיפול ותחזוקה מסוימת. נדון מדוע ניקוי מצבות חשובים וכיצד תוכלו לעשות זאת בעצמכם במאמר זה.

התחל על ידי פינוי כלוך, פסולת או הצטברות על אבן המצבה באמצעות ספוגים, מברשות ומגרדים.

מדוע חשוב לנקות אבני מצבה?

אבני ראש יכולות להיפגע מסיבות שונות. גפי העץ והצמחים מטפטפים מוהל על מצבות, המכילות שרפים וסוכרים שמושכים חרקים כמו גם צמיחת טחב ועובש, ואילו שתן של בעלי חיים, צואה או טיפות ציפורים עשויים להשאיר סימנים מכוערים על פני השטח שלו.

ככלל אצבע, חכם לשמור על סמנים כל שבע עד עשר שנים – במיוחד אלה העשויים מחומרי אבן כמו אבן חול, צפחה או מצבות שיש.

לא משנה את סוג האבן, ניקויו תמיד צריך להתבצע בזהירות כדי להימנע מפגיעה או הכתמתו עוד יותר. כימיקלים קשים או שוחקים יפשיטו את שכבות השטח המגנות ויזרקו את ירידה לאורך זמן.

במבט ראשון זה אולי נראה ברור; עם זאת, השיטה היעילה ביותר לניקוי מצבות צריכה להשתמש בחומרי ניקוי פולשניים מינימליים כמו ביוציד D/2 כדי להרוג צמיחה ביולוגית כמו חזזיות, טחבים ואצות.

בבחירת המוצר לשימוש, הקפד לעקוב אחר המלצות היצרן לגבי יחס דילול וזמן שוכן. סטיות יכולות להיחשב מחוץ לתווית ולהפחית את היעילות של נהלי הניקוי.

בעת ניקוי אבן מצבה, השתמש בעדינות במברשת רכה בתנועה סיבובית עם מים כדי לשחרר לכלוך. יש לשטוף היטב את יסודיות לפני ייבוש האבן בבד נטול מוך.

מהם כמה טיפים לניקוי מצבות?

מצבות יכולות להיפגע באמצעים שונים. ענפי עצים וצמחים בקרבת מקום עשויים להשיל עליהם מוהל, המכיל סוכרים שמושכים חרקים וגידול טחב. שתן או צואה של בעלי חיים יכולים להשאיר כתמים קבועים החודרים עמוק לנקבוביותיו.

לפני השימוש בחומרי ניקוי כימיים כדי לנקות אבן מצבה, ראשית יש להשתמש במים לשטוף את כל הלכלוך והאדמה הרופפים מעל פני השטח שלהם. זה יגן על שלמותו.

ריססו את האבן בנדיבות עם מנקה ביולוגי ונותנים לה לשבת כעשר דקות, לפני שקרצפו בעדינות עם מברשות רכות ובחירות עץ, תוך הקפדה מיוחדת לנקות כל גילופים או כתובות כנדרש.

כשאתה מנקה, זכור לעיתים קרובות להרוטט מחדש את האבן במים כדי לסייע במזעור חדירת הנקייה לנקבוביותיה ולמזער את ההשפעות השליליות כמו התגבשות המלח בנקבוביותיו. זה יעזור גם להבטיח חוויה נטולת ריח!

לפני שתתחיל בתהליך הניקוי בפועל, בדוק ריבוע קטן של המצבה באזור לא בולט כדי לברר איזה מנקה כימי יעבוד בצורה הטובה ביותר עם סוג האבן הספציפי שלו. אבן חול וצפחה דורשים גישות שונות מאחרות, ולכן בחר אחת בהתאם להרכב החומרי שלה.

מדוע לשכור מקצוען לניקוי מצבות?

אנשים רבים רוצים לשמור על מצבותיהם האהובות להיראות במיטבם, ובכל זאת להתקשות זה קשה כאשר נעשה לבד. לכן שכירת מומחה לניקוי מצבה עשויה להועיל מאוד.

חומרי ניקוי אבן מקצועיים משתמשים בכלים שונים כדי להגן ולשימור משטחי אבן לדורות הבאים. המומחים שלהם יודעים להסיר ביעילות את האזוב, החזזות והלכלוך מבלי לפגוע או לעוות את שלמותו.

הם גם מתמחים בשיקום אבנים פגומות בגלל תנאי מזג אוויר קיצוניים. שירותי תיקון יתקנו ויחזירו אבנים שבורות או סדוקות במהירות ובמחירים סבירה.

חומרי ניקוי מומחים יודעים בדיוק באילו ניקוי להשתמש באבני ראש; כלים אלה בטוחים ויעילים בטיפול בכל מצבות האבן הטבעיות.

אנשי מקצוע משתמשים בפתרון ביולוגי D/2 כדי להסיר כתמים על משטחי אבן, מה שגורם לו להיראות חדש לגמרי. כל שעליך לעשות הוא לרסס תמיסה זו ישירות על פני האבן לקבלת תוצאות מיידיות!

מכבשי כוח יכולים גם להיות יעילים לפינוי הצטברות אזוב ואצות מאבנים היסטוריות, אך להיזהר בעת שימוש במים בלחץ גבוה מכיוון שהדבר עלול לגרום לפיצוח או לשבירת האבן עצמה. סבון חומר ניקוי שאינו יוני יהיה בטוח יותר, מכיוון שרמת החומציות שלו לא ישתנה בגלל קשר ישיר.